Suugle Forum
21 Kasım 2019, 03:30:56 *
Hoşgeldiniz %1$s. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Duyurular:
 
   Ana Sayfa   Yardım Ara Takvim Giriş Yap Kayıt  
Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: bilgisayar history!  (Okunma Sayısı 5505 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
zeynepn
Ziyaretçi
« : 22 Ocak 2007, 20:25:21 »

3 gun once geri donusum den sildigim belgeleri nasil geri getirebilirim?
Logged
animetyilmaz
Ziyaretçi
« Yanıtla #1 : 23 Ocak 2007, 00:57:26 »

öle bişi olabiliyomuymuş yaaa  Huh?
Logged
munal
Süper Üye
****

Karma: 36
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 422



« Yanıtla #2 : 23 Ocak 2007, 12:44:28 »

oluyor da forumda bilen yok sanırım.
newse başvur istersen bi de .
orada kesin çıkar bilen biri.
Logged
onevisual
Kaliteli Üye
***

Karma: 56
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 179



« Yanıtla #3 : 23 Ocak 2007, 12:46:01 »

easy recovery
efsaneler yaratıyor ama bilemiyorum ya 3günlük dosya
Logged

no fate but what we make...
munal
Süper Üye
****

Karma: 36
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 422



« Yanıtla #4 : 23 Ocak 2007, 12:51:53 »

hatta 4 oldu Grin

abi sen de beni yalancı çıkarmak için mi bilen yok dedikten sonra yazdın? Cheesy
Logged
onevisual
Kaliteli Üye
***

Karma: 56
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 179



« Yanıtla #5 : 23 Ocak 2007, 12:58:55 »

yok be Smiley)
daha yeni gördüm başlığı ondan yazdım =)
yannız tam sürüm ister bu program, lisanssız olanı bulur ama kurtarmaz, serial için bkz newsler veya mail atın =)
Logged

no fate but what we make...
edgar
Global Moderator
Süper Üye
*****

Karma: 45
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 393


« Yanıtla #6 : 23 Ocak 2007, 16:05:53 »

Boyle bir çok prog. var, senin yapman gereken mumkun oldugu kdr yeni bir şey kaydetmemeye çalış...Sildigin dosyaların uzerine bir şey yazılmasın...
Logged
urazc
Yeni Üye
*

Karma: 0
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 6


Dont worry be happy :)


« Yanıtla #7 : 01 Mart 2007, 21:00:22 »

bitek oldu ile öldü ye çare olmaz.. o gün sormuş olsaydın ok ama 3 gün...
Logged

A little bit crazy and funny PhD Stutent
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

MySQL Kullanıyor PHP Kullanıyor XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu!
Bu Sayfa 0.102 Saniyede 22 Sorgu ile Oluşturuldu