Suugle Forum
21 Kasım 2019, 03:03:29 *
Hoşgeldiniz %1$s. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Duyurular:
 
   Ana Sayfa   Yardım Ara Takvim Giriş Yap Kayıt  
Sayfa: 1 2 3 [4] 5   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: DONUTS ın içinde sigar içilsin mi?  (Okunma Sayısı 20281 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Berker
Yeni Üye
*

Karma: 0
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2



WWW
« Yanıtla #30 : 01 Kasım 2006, 23:14:04 »

Şaka bir yana, konunun özüne geri dönersek ben de izole bir yer ayrılmasını kabul edebilirim; ancak rahatsız etme olayı sadece "rahatsız etme" ile bitmiyor biliyorsunuz. Sağlık yönünü de ele almak gerek. Şu kapalı alanda sigara içilmemesi toplumsal bir prensip olmalı bence. Kimsenin kimsenin sağlığına zarar vermeye hakkı yok. Aynı zamanda alerjisi olan biri olarak ben kesinlikle yanımda sigara içilmesine tahammül edemiyorum. Sigarasıyla asansöre binenlerden sonra asansöre binmek ne derece eziyet verici, bunu sigara içenlerin çoğun anlamıyor. Genellikle sigara içenler içmeyenlerin kendilerini anlamalarını bekler, ama onlar bizi anlamazlar pek. Ricam: Lütfen ortak kullanım alanlarında olabildiğince kendinizi tutup sigara içmemeniz ey sigara içenler. Hem azaltırsınız da sağlığınız için de iyi olur, bizim de ömrümüzü kısaltmamış olursunuz.
Saygılar
« Son Düzenleme: 01 Kasım 2006, 23:22:21 Gönderen: Berker » Logged
ookami
Kaliteli Üye
***

Karma: 10
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 200



« Yanıtla #31 : 02 Kasım 2006, 01:32:36 »

ben bu ortak alanlarda açıkçası sigara içilmesine karşıyım, ve Dunkindeki bu yasaktan memnunum, sigara içmek isteyen arkadaşların hemen yanıbaşlarındaki dorma gidebileceklerini düşünüyorum.
Logged

Şaraplar, kırık bardakta getirilir, derler..
anlamak için,
kim kadehe meraklı,
kim gerçek şarapsever.
.
Ultra Mega Üye
*****

Karma: 23
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 1098


« Yanıtla #32 : 29 Kasım 2006, 16:26:42 »

Ya zehirlenmek istemeyenlere lafım yok benim...Ama sigara içen de var sonuçta...yani biz ne zaman rahat bir ortamda sigara içebiliyoruz ki...Sanki okul millete sigarayı bıraktırmak üzerine baskı yapmak için tasarlanmış...Ben hadi dumanaltı yapalım okulu demiyorum.Ama çok zor bir şey mi koltuklu falan mekanlardan birini de sigara içenlere açmak?...Donuyoruz artık yeter ya!
Ayy çok dokunmuş bu sigara konusu bana :PRahatladım...

Ya en azından dunkinin oturulan yerlerini peluş falan kaplasınlar...çok rahatsız...Dormda yemek kokusu öldürüyor ayrıca insanı...
« Son Düzenleme: 29 Kasım 2006, 16:32:29 Gönderen: disturbedha » Logged

I've turned the tables 'round and found another way
I've left it all behind for a better day

I will take things as they come
look out for number one
and I'll be back tomorrow
Feeling strong and brave inside
my head up high with pride
yes I'll be back tomorrow
yyurduseven
yyurduseven
Tecrübeli Üye
**

Karma: 14
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 89



WWW
« Yanıtla #33 : 29 Kasım 2006, 22:45:47 »

Gerek yok. Sigara falan boş işler bunlar. İçmeyen azınlık da olsa içilmemesi gerekir.
Logged
scheriff
Yeni Üye
*

Karma: -3
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 7


« Yanıtla #34 : 29 Kasım 2006, 22:49:14 »

sigara içmek isteyen bi zahmet katlansın soğukta içmeye. paketlerde yazanları kabul edip de soğukta içmekten rahatsız olmak da ayrı bi tutarlılık
Logged
kARBOn bAZLı iLKEL yASAm fORMu
Ultra Mega Üye
*****

Karma: 50
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1070


I’m dead and i can’t reply till I reincarnate.


« Yanıtla #35 : 29 Kasım 2006, 22:59:03 »

Sigara içenlere ayrı bir yer tahsis edilmesi lazım kesinlikle... Yassah, girmeyin demek gibi bir iddamız da yok. Ama bunun nerelerde geçerli olduğu açıkça okul tarafından konmalı yoksa herkes kendi kanununu yapıyor, bireysel sürtüşme doğuyor.
Ancak yurtlar bölgesinde sigara içilebilen ayrı bir mekan olmayışına karşılık, fakültelerde de fasshanenin tek seçenek olduğunu hatırlatmak isterim. Yani okul sigara içmeyenlere blok ders aralarında dumanlanmadan yemek almaktan, akşamları da kapanan Fasshane dolayısıyla tiryakileri soğukta sigara içmekten kurtaracak bişi yapmıyor.
Paketlerde yazanlara gelince, kısır yapanından değil öldüreninden ver geyiği bir yana; anlamasak da değişimi dikte edemeyiz. Bu sizin iyiliğinize doktrini de doğru olsa da bir günde herşey değişmiyor. Yani hep birileri içmeye, birileri içmemeye devam edecek. Osmanlı'da kahve içenlere de keş olarak bakıldığı dönemler varken şimdi kampüste kafeinman olmayanlar boş küme. (4. Murat meyhanelerin yanında kahvehanelere de çatıyor)
Yine dağıttım ama şunu diyorum. Varlığı sürecek iki gruptan, dumandan rahatsızlık duyan grup olarak madem dumanın varlığı birlikte yaşamamız gereken bişi, ortamları ayırmadıkça bize dumandan kaçış, tiryakilere de soğukta donmak dışında yol kalmıyor..
Logged

SI VIS PACEM
PARA BELLUM

Onun Bunun Mühendisliği Programı
abdulkadir
Yeni Üye
*

Karma: 4
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 17


« Yanıtla #36 : 04 Aralık 2006, 20:51:03 »

içilsin.. haha
Logged
.
Ultra Mega Üye
*****

Karma: 23
Offline Offline

Mesaj Sayısı: 1098


« Yanıtla #37 : 30 Aralık 2006, 22:49:18 »

Ya ben de bazı ARKADAŞLARIII anlamıyorum.Tamam içmemek senin tercihin ben sana saygı duyuyorum.İçilmeyen mekanda içmiyorum.Ama sen de benim tercihime saygı suymaya mecbursun tamam mı???Bana donarak iç o zaman katlan vesaire diyemezsin.Sen kim oluyorsun da benim tercihimi sorguluyorsun.Ben bunu içiyorum.İçeceğim de.Ve benim bu yüzden donmam gerektiğini de kimse söyleyemez.
Kimse kimseye müdahele edemez...Ne demek bu ya???Biraz uzaklaşın bencil olmaktan.Benim size saygı duyduğum gibi siz de bana saygı duymalısınız.İnsanlığın gereği bu.Zararı beni ilgilendirir.Kimseyi değil.Çıldırtmayın insanı.Eğer birileri konuşma tarzına dikkat etmezse ben de etmem çünkü... Angry Angry Angry

Kimse içmeyenlere bir şey demiyor.Ama biz de donmak zorunda değiliz. Angry
Logged

I've turned the tables 'round and found another way
I've left it all behind for a better day

I will take things as they come
look out for number one
and I'll be back tomorrow
Feeling strong and brave inside
my head up high with pride
yes I'll be back tomorrow
bitter:)
bitter
Ultra Mega Üye
*****

Karma: 33
Offline Offline

Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 661



« Yanıtla #38 : 06 Ocak 2007, 02:31:16 »

3 gün önce sigarayı bıraktım, yeniden başlıcama adım gibi eminim:) dunkin olmasa bile artık sıcak bi yerde sigara içebilmek istiyorum ben:)
Logged

mükemmele yakınım
Balababum
iBoo
SUFEBliler
Ultra Mega Üye
*****

Karma: 32
Offline Offline

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 867


ToMaTo


« Yanıtla #39 : 07 Ocak 2007, 10:58:11 »

bence
 bir bolumunde olabilir..
Logged

Baba Beni Okuldan Al !!! 
Bağışlarınızı 05359393139 Nolu Telefona Kontör Yollayarak Yapabilirsiniz...
Sayfa: 1 2 3 [4] 5   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

MySQL Kullanıyor PHP Kullanıyor XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu!
Bu Sayfa 0.135 Saniyede 22 Sorgu ile Oluşturuldu